Sponzorizat de newsflash.ro
Încă de la dezvăluirea inițială a lui Star Wars Outlaws, am avut o temere: alăturarea termenilor „Ubisoft” și „open-world” din descrierea acestui joc. Și asta pentru că, trebuie să recunosc, ultimul lucru pe care mi-l doresc în acest moment este încă un titlu open-world realizat după „șablonul” Ubisoft, mai ales când vorbim de universul Star Wars, atât de promițător și, totuși, atât de puțin valorificat în ceea ce privește adaptările sale ludice.
Din fericire, după o sesiune de aproximativ patru ore cu o versiune preliminară a jocului, îndrăznesc să afirm că Star Wars Outlaws nu pare a fi doar un reskin al modelului de titlu open-world de la Ubisoft. Deși nu renunță la anumite elemente de gameplay tipice pentru creațiile Ubisoft (vezi strecuratul prin iarba înaltă pentru a nu fi detectat de inamic), Outlaws încearcă să fie mai divers și mai credibil.
Aliat de nădejde sau trădător fără scrupule?
Autenticitatea, mai ales în contextul Războiului Stelelor, trebuie lăudată: pe parcursul acestui hands-on, am avut ocazia de a explora două planete – Toshara și Kijimi –, desi timpul alocat pentru cea de-a doua a fost mult mai redus. Chiar și în aceste condiții, simți imediat că ești într-un joc Star Wars, iar mai tot mediul înconjurător arată așa cum te-ai aștepta de la teritoriile din Outer Rim. În special Toshara îți lasă această impresie, unde am avut ocazia să admir atât citadele tehnologizate, cu o arhitectură surprinzătoare, dezvoltată mai ales pe verticală, dar și peisaje întinse acoperite de vegetație, deșert, ape curgătoare sau stânci impunătoare.
În ciuda aparentei libertăți de explorare, eroina principala Kay Vess a avut de îndeplinit niște obiective destul de clare pe parcursul scurtei noastre vizite pe Toshara: recuperarea anumitor componente necesare pentru a-și repara nava, numită Trailblazer, și pentru părăsi astfel planeta. Iar aceste misiuni,…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe www.go4games.ro