Sponzorizat de newsflash.ro
Campaniile publicitare de pe TV au fost, timp de decenii, principalul mijloc prin care companiile ajungeau la consumatori. Cu toate acestea, odata cu aparitia internetului si a retelelor sociale, peisajul publicitar s-a schimbat dramatic. Astazi, companiile au la dispozitie un arsenal vast de platforme digitale pentru a-si promova produsele si serviciile.
Evolutia campaniilor publicitare
Campaniile publicitare de pe TV au fost, timp de decenii, principalul mijloc prin care companiile ajungeau la consumatori. Cu toate acestea, odata cu aparitia internetului si a retelelor sociale, peisajul publicitar s-a schimbat dramatic. Astazi, companiile au la dispozitie un arsenal vast de platforme digitale pentru a-si promova produsele si serviciile.
Aceasta comparatie, intre Social Media si TV, este facuta la nivel de campanii publicitare, si de impactul lor asupra celor care le vizioneaza, si actiunile care urmeaza sa fie facute dupa vizualizare.
In ultimii 4 ani, Social Media a devenit din ce in ce mai utilizat, prin prisma diferitelor perioade prin care am trecut cu totii, fiind necesar sa respectam anumite reguli pentru siguranta sanatatii, sau alte contexte asemanatoare. Acest lucru a dus, alaturi de multi alti factori, la dezvoltarea modului de comunicare online. S-a dezvoltat astfel si conceptul de “scrolling” prin care fiecare persoana petrecea ore in sir pentru a vizualiza videoclipuri pe TikTok, sau reels-uri pe Instagram si Facebook.
In acest articol, vom scoate in fata avantajele si dezavantajele pentru Social Media si pentru TV, si le vom compara pentru a putea observa care este mai benefica pentru promovarea unor servicii sau produse ale unui business.
Ce impact crezi ca au campaniile publicitare asupra unui business?
Incepem cu Social Media, care reprezinta pentru utilizatorii din Romania, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn si asa mai departe. In general, fiecare reclama este conceputa pentru a indeplini un obiectiv stabilit de catre business.
Exista mai multe avantaje pentru business, atunci cand lansezi o campanie de promovare in aplicatiile de Social Media:
• Reclamele pot fi vizualizate in Social Media in orice moment al zilei si de oriunde, nu este necesar un spatiu de la care sa le vizionezi. Se pot vizualiza de pe orice device, adica telefon, laptop, pc, sau tableta.
• Genereaza reactii, care pot fi vizibile. Asta inseamna ca persoanele care vizualizeaza, pot aprecia reclama, pot adauga comentarii sau chiar o pot distribui.
• Pot genera interes, astfel, vei primi mesaje sau apeluri cu intrebari despre ceea ce vinzi.
• Prin reclama, utilizatorul poate face o achizitie direct in site-ul business-ului tau.
• Poti face analiza de piata cu privire la publicul care vizualizeaza reclamele, si il poti segmenta dupa diverse categorii cum ar fi varsta, interese, gen, chiar si dupa locatie.
• In functie de reactiile utilizatorilor, poti concepe campanii tintite pentru fiecare segment de public, cu un continut autentic…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe geeki.ro