Sponzorizat de newsflash.ro
Mii de oameni dezinstalează aplicațiile care blochează reclamele de pe YouTube. Companiile care blochează reclame prin adblockerele lor spun că modificările YouTube le afectează în mod direct.
Ce se întâmplă cu adblockerele pe YouTube
Recent, YouTube a luat măsuri radicale în ceea ce privește utilizarea programelor care blochează reclamele pe platforma sa, serviciul de streaming deținut de Google avertizând utilizatorii să dezactiveze aceste instrumente de protejare a confidențialității.
Acest lucru are un impact dincolo de YouTube. Mai multe aplicații de blocare a reclamelor susțin că mii de oameni și-au dezinstalat produsele de când YouTube a început să afișeze avertismente persoanelor care încearcă să vizioneze videoclipuri cu blocarea reclamelor activată.
Una dintre companii, AdGuard, a declarat pentru Wired că peste 11.000 de persoane și-au dezinstalat extensia Chrome în fiecare zi, începând cu 9 octombrie, comparativ cu 6.000 de dezinstalări pe zi, înainte ca YouTube să implementeze schimbarea. Pe 18 octombrie, 52.000 de persoane au dezinstalat AdGuard, a declarat directorul tehnic al companiei, Andrey Meshkov, pentru Wired. Cu toate acestea, instalările versiunii plătite AdGuard, pe care represiunea platformei de streaming nu o afectează, au crescut.
Cum sunt afectate companiile
De asemenea, o altă companie de blocare a reclamelor, Ghostery, a declarat că utilizarea sa a fost constantă în octombrie, deoarece a înregistrat de trei până la cinci ori numărul zilnic de instalări și dezinstalări. În special, compania a spus că mai mult de 90% dintre utilizatorii săi care au completat un sondaj despre motivul pentru care au dezinstalat produsul au spus că au făcut acest lucru deoarece instrumentul nu mai funcționează cu YouTube.
Deoarece măsurile luate…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro