Sponzorizat de newsflash.ro
Google lansează instrumente care le permit agențiilor de publicitate să creeze conținut generat de inteligență artificială. Performance Max folosește acum aceleași instrumente AI care alimentează chatbot-ul Bard.
Inteligența artificială la Google
Google lansează o nouă funcție care permite agențiilor de publicitate să creeze conținut generat de inteligență artificială, folosind aceeași tehnologie ca și chatbot-ul Bard, confirmând un raport de la începutul acestui an. Funcția este acum disponibilă în versiune beta pe produsul publicitar Performance Max de la Google, permițând agenților de publicitate din SUA să creeze și să scaleze elemente de text și imagini pentru campanii care utilizează AI, a anunțat compania într-o postare pe blog.
Vezi și: Instrumentul de inteligență artificială care te ajută să pui fundal la fotografia de produs
Performance Max este deja un produs bazat pe inteligență artificială care funcționează în mai multe produse Google, inclusiv YouTube, căutare, display și altele. Optimizează reclamele analizând datele de performanță, iar noua caracteristică le completează prin utilizarea AI pentru a ajuta și la crearea activelor. După cum spune Google, funcțiile vor permite agenților de publicitate să creeze rapid materiale personalizate de înaltă calitate pe diferite platforme Google.
„Varietatea activelor este un ingredient cheie pentru o campanie de succes Performance Max”, a scris Pallavi Naresh de la Google
„Ne-ați spus că crearea și scalarea materialelor poate fi una dintre cele mai dificile părți ale construirii și optimizării unei campanii pe mai multe canale. Acum, veți putea genera noi elemente text și imagini pentru campania dvs. în doar câteva clicuri”.
Cum funcționează noua funcție
La fel ca Bard sau ChatGPT, utilizatorii…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe playtech.ro