Sponzorizat de newsflash.ro
Johnny și soția sa au ieșit în oraș cu mașina Tesla în timp ce ploua. Mașina nu a mai vrut să pornească după cină. Soții au apelat la asistența rutieră, care a tractat vehiculul. Ulterior, un reprezentant Tesla l-a sunat și i-a spus că bateria a fost scufundată în apă. Ca urmare, reparațiile nu erau acoperite de garanția mașinii.
„Conduc de peste 30 de ani și aceasta e cea mai scumpă mașină pe care am cumpărat-o. Și asta face atunci când apar bălți pe străzile din Edinburgh sau se udă puțin!” a continuat Bacigalupo.
Află și cum Tesla Autopilot ar fi încercat să îl omoare pe Elon Musk.
Nu se știe exact ce model de vehicul a fost implicat în situația în care Tesla a taxat un cuplu cu 20.000 de dolari pentru a repara bateria. Dar aceasta nu e prima dată când proprietarii Tesla se înfruntă cu astfel de probleme.
Mai mulți proprietari Tesla au primit facturi imense pentru reparații
Chiar dacă nu se știe ce model deține cuplul din Scoția, au existat situații în care vehicule Model S au întâmpinat probleme importante după ce au fost conduse pe ploaie.
În 2021, un proprietar Tesla din Hong Kong a primit o factură imensă pentru mașina din 2016, pentru că bateria se udase. Proprietarul a susținut că nu a condus niciodată în inundații și doar în condiții de ploaie. Mașina încă se afla în perioada de garanție.
Tot în 2021, Tesla a taxat un proprietar din SUA la fel cum a făcut și pentru acest cuplu din Scoția. Bărbatul deținea un Model S din 2014, ce nu a mai funcționat.
Află și de ce tatăl lui Elon Musk a refuzat o Tesla gratuită de la fiul lui.
Se pare că apa se infiltrase în zona bateriei și produsese pagube. Cu o săptămână înainte, proprietarul condusese mașina pe ploaie, dar nu în condiții de inundație. Tesla a refuzat să urmeze termenii garanției și a cerut proprietarului să plătească 8.000 de dolari pentru…
Sponzorizat de newsflash.ro
Citeste continuarea pe useit.ro